Uusimmat

Teholiikkeessä oman kehon paino riittää lämmittämään lihakset.
Sokeria ei tarvitse kieltää itseltään kokonaan, etenkin, jos herkuttelukierteestä tuntuu olevan vaikea päästä irti.
Korjaat unirytmiäsi parhaiten, kun teet pieniä muutoksia kerrallaan.
Ilmastoahdistuksen kokeminen on kasvanut viime vuosina. Asiantuntija neuvoo kuusi keinoa, joilla olotilaa voi helpottaa.
Kehonpainotreeni sisältää viisi liikettä, joita toistetaan kahdenkymmenen minuutin ajan.
Treenejä ei pitäisi suorittaa hampaat irvessä, vaan suunnitelmien pitäisi voida mukautua siihen, mikä laji milloinkin tuntuu mieluisalta.
Ihania sävyjä aluskerroksesta lähtien.
Opettele ensi vuonna antamaan enemmän aikaa itsellesi ja vähennä sosiaalisen median käyttöä.
Poimimme Instagramin hyvinvointitähtien treeneistä pakarajumpat, joista löytyy sopiva treeni kaikentasoisille.
Ennen treenin alkua on hyvä lämmitellä kävelylenkillä tai esimerkiksi juoksumatolla.
Jo kahdeksan minuutin venyttely virkistää tehokkaasti.
Lääkäri Pippa Laukka tietää, että vegaanikin voi elää terveellisesti.
Säännöllinen ihonkuorinta pitää myös laajentuneet huokoset kurissa.
Tarvitset avuksesi vain tuolin.
Malli Sofia Richien treeni saa veren kiertämään ja hien virtaamaan.
Oliiviöljy kosteuttaa tehokkaasti hiuksia ja kuivaa ihoa.