Kuva: Shutterstock

Vatsalihastreeni, joka vie alle 10 minuuttia - takaa tuloksia ja onnistuu missä vain

15.06.2020 15:15 - Reija Saarinen

Treenihetki voi olla lyhyt, mutta siitä huolimatta tehokas.

Kayla Itsines vinkkaa Instagram-tilillään vatsalihastreenistä, jonka voi tehdä missä tahansa. Ohjelman läpiviemiseen ei tarvita muuta kuin kehon oma paino ja kahdeksan minuuttia aikaa.

Kaikkiaan treeni koostuu seitsemästä liikkeestä, joista yksi tehdään kahteen kertaan, eli kerran molemmille puolille. 

Liikkeet ovat yksinkertaisia ja jokaisella varmasti pääsääntöisesti tuttuja. Niitä tehdään aina 30 sekunttia kerrallaan ja ne toistetaan kahteen kertaan.

Jos siis kaipaat tehokasta vatsatreeniä, kannattaa ottaa tämä haltuun. Aikaa kuluu alle 10 minuuttia, mutta hiki on taattu. Alla olevalta videolta näet treeniliikkeet kokonaisuudessaan. Jos pätkä ei jostain syystä näy, pääset katsomaan sen myös täältä.

Lue myös: Ethän treenaa liian kovaa? Kehon 6 hälytysmerkkiä, joita kannattaa kuunnella

Lue myös: Ota treenaaminen jälleen säännölliseksi tavaksi – helpot vinkit, joiden avulla onnistut

Uusimmat