Uusimmat

Tehotreenissä vastukseksi riittää oma kehonpaino.
Kuorinnan voi tehdä tarpeen mukaan 2-3 kertaa viikossa.
Muutama tehokas venyttelyliike auttaa herättelemään kehoa ja mieltä.
Treeniliikkeitä voi suorittaa oman kunnon mukaan kaksi tai kolme kierrosta.
Kehonpainotreenin voi yhdistää kävelylenkkiin tai tehdä harjoitteet heti lenkin jälkeen.
Toistomäärien lisäksi tulisi muistaa kiinnittää huomiota myös treenin laatuun.
Unirytmi, ruokavalio ja säännöllinen treeni ovat merkittäviä tekijöitä hyvinvoinnin kannalta.
Kehonpainotreeniin et tarvitse ylimääräisiä apuvälineitä.
Kayla Itsinesin mukaan liian moni jättää kehon lämmittelemättä ennen treeniä.
Treeni toteutetaan 30 sekunnin jaksoissa.
Vaikka rakastaisikin lenkkeilyä, voi se olla vaikeaa kuumalla kelill. Onneksi on keinoja, joilla kuumuutta voi hallita lenkin aikana.
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen mukaan klamydia on yleisin seksitauti Suomessa.
Lyhyetkin treenit säännöllisesti tehtynä takaavat tuloksia.
Treenihetki voi olla lyhyt, mutta siitä huolimatta tehokas.
Ihoa kannattaa viilentää ja kosteuttaa.
Lääkäri kertoo Tiede-lehdelle, että tilannetta voi ehkäistä myös etukäteen.