Uusimmat

Kaikkien kotitreenien tekeminen ilman kenkiä ei välttämättä ole optimaalista ja turvallista.
Petra Korven kymmenen minuutin kyykkytreeniä on kiitelty somessa.
Tee ennemmin elämäntaparemontti kuin tukeudut pikadieettiin.
Hien saa pintaan myös omalla kehonpainolla.
Käsienpesu on tehokkain tapa ehkäistä sairastumista.
Tuore tutkimus selvitti, pystyvätkö miehet erottamaan naisen tuoksusta, milloin hän on kiihottunut ja milloin ei.
Yksi hyvä syy lisää käyttää aurinkorasvaa.
Liikunnan ammattilainen Nanna Karalahti kertoo, miten liikuntaharrastuksesta tulee pysyvä rutiini.
Säännöllinen vuorokausirytmi ja torkuttamisen lopettaminen parantavat todennäköisesti myös unenlaatuasi.
Lajin suomeen tuonut Heli Vehkala kuvailee lajia hauskaksi, mutta kovaksi treenimuodoksi.
Kyseinen haaste leviää Instagramissa.
Esimerkiksi tekniikan korjaaminen treeniliikkeitä tehdessä voi tehdä liikunnasta hetkessä raskaampaa.
Niistäminen ei ole parhain ratkaisu tukkoisen olon helpottamiseen.
Esimerkiksi tanssi ja voimaharjoittelu kuntosalilla tekevät hyvää kunnon lisäksi myös mielenterveydellesi.
Esimerkiksi paahtoleipäpala avokadolla on erinomainen vaihtoehto iltapalaksi.
Seinää vasten "istuminen" on tehokas treeni pakaralihaksille.