Uusimmat

Sikiöasennossa nukkuminen vähentää painetta vatsan alueelta, joka puolestaan voi lievittää kuukautiskipuja.
Suomalainen perinneruoka peruna on jäänyt trendikkään bataatin varjoon, mutta on nyt nousemassa hyvinvointialan keskiöön.
Gladiaattorit-kaksikko kertoo kolme tärkeää pointtia liikuntamotivaation löytämiseen ja ylläpitoon.
Istuma-asennon korjaaminen käy nopeasti, joka onkin helppo tapa ennaltaehkäistä jumiutuneita lihaksia.
Tärkeintä on se, että keskittyy siihen mitä tekee.
Esimerkiksi lankku vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Hyvät ihmissuhteet ovat yksi merkittävimmistä hyvinvoinnin lähteistä.
Personal trainer muistuttaa, että liikunta yhdistettynä terveelliseen ruokavalioon takaa parhaimman hyödyn.
Aikuisuus alkaa kolmekymppisenä aivojen kehityksen näkökulmasta, väittävät brittiläisten yliopistojen tiedemiehet.
Misofoniasta kärsivät ovat herkistyneet arkipäiväisille äänille.
Kasvoissasi voi olla esimerkiksi luufinni, jota ei kannata itse puristaa.
Maaliskuu on kuukausi, jolloin pyritään levittämään tietoa endometrioosista.
Kasvojoogaan pitää kuitenkin sitoutua, jos tuloksia mielii näkyväksi.
Kaikki riippuu voinnistasi ja oireista.
Runsaskolesterolisen ruokavalion terveysriskit huolestuttavat amerikkalaistutkijoita.
Lääkärit kertovat, mitä oireita ei kannata sivuuttaa selkäkivuissa.