Uusimmat

Säännöllinen vuorokausirytmi ja torkuttamisen lopettaminen parantavat todennäköisesti myös unenlaatuasi.
Lajin suomeen tuonut Heli Vehkala kuvailee lajia hauskaksi, mutta kovaksi treenimuodoksi.
Kyseinen haaste leviää Instagramissa.
Esimerkiksi tekniikan korjaaminen treeniliikkeitä tehdessä voi tehdä liikunnasta hetkessä raskaampaa.
Niistäminen ei ole parhain ratkaisu tukkoisen olon helpottamiseen.
Esimerkiksi tanssi ja voimaharjoittelu kuntosalilla tekevät hyvää kunnon lisäksi myös mielenterveydellesi.
Esimerkiksi paahtoleipäpala avokadolla on erinomainen vaihtoehto iltapalaksi.
Seinää vasten "istuminen" on tehokas treeni pakaralihaksille.
Teholiikkeessä oman kehon paino riittää lämmittämään lihakset.
Sokeria ei tarvitse kieltää itseltään kokonaan, etenkin, jos herkuttelukierteestä tuntuu olevan vaikea päästä irti.
Korjaat unirytmiäsi parhaiten, kun teet pieniä muutoksia kerrallaan.
Ilmastoahdistuksen kokeminen on kasvanut viime vuosina. Asiantuntija neuvoo kuusi keinoa, joilla olotilaa voi helpottaa.
Kehonpainotreeni sisältää viisi liikettä, joita toistetaan kahdenkymmenen minuutin ajan.
Treenejä ei pitäisi suorittaa hampaat irvessä, vaan suunnitelmien pitäisi voida mukautua siihen, mikä laji milloinkin tuntuu mieluisalta.
Ihania sävyjä aluskerroksesta lähtien.
Opettele ensi vuonna antamaan enemmän aikaa itsellesi ja vähennä sosiaalisen median käyttöä.