Uusimmat

Treeniliikkeitä toistetaan yhteensä kaksi tai kolme kierrosta.
Treenissä liikkeitä toistetaan yhteensä kolmen kierroksen verran.
Treenitauon jälkeen liikunta on hyvä aloittaa maltillisesti ja hieman kevyemmin, näin ehkäiset myös loukkaantumisia.
Banaaninkuoret sisältävät runsaasti vitamiineja, jotka hoitavat myös kuivaa ihoa.
Liikkeitä toistetaan yhteensä kolmen kierroksen verran.
Tämä treeni saa hien pintaan, mutta ei sisällä hyppyjä, jotka voisivat häiritä alakerran naapureita.
Tehotreenissä vastukseksi riittää oma kehonpaino.
Kuorinnan voi tehdä tarpeen mukaan 2-3 kertaa viikossa.
Muutama tehokas venyttelyliike auttaa herättelemään kehoa ja mieltä.
Treeniliikkeitä voi suorittaa oman kunnon mukaan kaksi tai kolme kierrosta.
Kehonpainotreenin voi yhdistää kävelylenkkiin tai tehdä harjoitteet heti lenkin jälkeen.
Toistomäärien lisäksi tulisi muistaa kiinnittää huomiota myös treenin laatuun.
Unirytmi, ruokavalio ja säännöllinen treeni ovat merkittäviä tekijöitä hyvinvoinnin kannalta.
Kehonpainotreeniin et tarvitse ylimääräisiä apuvälineitä.
Kayla Itsinesin mukaan liian moni jättää kehon lämmittelemättä ennen treeniä.