Uusimmat

Ravitsemusasiantuntija suosittelee meditaatiota stressin lievittämiseen.
Nukkumiseen ja uneen liittyy edelleen harhaluuloja.
Rinnat kannattaa tutkia säännöllisesti, jotta mahdolliset muutokset huomaa ajoissa.
Esimerkiksi pähkinät ja siemenet ovat erinomainen sinkin lähde.
Asiaan on hyvin yksinkertainen selitys.
Tuore kirja pureutuu erilaisiin menetelmiin, jotka auttavat nukahtamaan.
Siemenneste silmässä voi aiheuttaa hoitamattomana tulehduksia ja harvinaisissa tapauksissa tartuttaa sukupuolitaudin.
Runsas sokerin kulutus ja B-vitamiinien puute voivat altistaa ahdistukselle.
Venytykset hellivät kroppaa treenin jälkeen ja samalla tulet pitäneeksi huolta myös kehosi liikkuvuudesta.
Pitkän ja stressaavan päivän jälkeen vatsa saattaa tuntua turvonneelta. Tällöin on entistä tärkeämpää kiinnittää huomio omiin iltarutiineihinsa.
Petra oli kokenut kiusaamista jo esikoulusta saakka.
Kasvatusvaiheessa kynsiä ei tulisi rasittaa liikaa esimerkiksi repimisellä tai rakennekynsillä.
Yhden teholiikkeen treeniin ei mene kuin 20 minuuttia aikaa eikä siihen tarvita mitään välineitä.
Nanna Karalahti neuvoo, miten pepputreenistä saa kaiken hyödyn irti.
Tuore tutkimus kertoo, miten tupakoinnin lopettaminen vaikuttaa riskiisi sairastua sydän- ja verisuonitauteihin.
Tehokas treeni ei vaadi suuria laitteita, tai edes kotoa poistumista.