Uusimmat

Yhden teholiikkeen treeniin ei mene kuin 20 minuuttia aikaa eikä siihen tarvita mitään välineitä.
Nanna Karalahti neuvoo, miten pepputreenistä saa kaiken hyödyn irti.
Tuore tutkimus kertoo, miten tupakoinnin lopettaminen vaikuttaa riskiisi sairastua sydän- ja verisuonitauteihin.
Tehokas treeni ei vaadi suuria laitteita, tai edes kotoa poistumista.
Urheilukrapulassa lihasten kipeyden lisäksi on pahoinvointia, huimausta ja voimattomuutta.
Sokea vagina on synnynnäinen ominaisuus, joka voi aiheuttaa ongelmia seksielämässä.
Jotkut välttelevät kahvin juomista illalla, sillä uskovat kofeiinin vievän yöunet. Pelko saattaa olla turha, väittävät tutkijat.
Myös suuret annoskoot ja ähky saattavat voimistaa kuukautiskipuja ja -kramppeja.
Lankutus vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Useat elämän eri osa-alueet voivat vaikuttaa siihen, kuinka hyvin pystymme keskittymään.
Sykkeen tarkkailu paljastaa paljon treenisi tehosta.
Esimerkiksi lehtivihannekset sisältävät runsaasti vettä.
Vitamiinit ovat tärkeä osa ihonhoitoa.
Treenausmuoto vaikuttaa paljolti siihen, kannattaako vatsalihasten harjoittelu tehdä alussa vai lopussa.
Esimerkiksi kynsien pureskelu altistaa kynsien rosoisuudelle.
Hiit-treeni on erinomainen liikuntamuoto henkilölle, joka tavoittelee kiinteytymistä.