Uusimmat

Lankutus vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Treenausmuoto vaikuttaa paljolti siihen, kannattaako vatsalihasten harjoittelu tehdä alussa vai lopussa.
Esimerkiksi stressi ja ahdistus voivat oireilla myös vatsavaivoina.
Hyvinvointiin keskittyvä tubettaja Maddie Lymburner teki täydellisen vatsatreenin Señorita-kappaleen tahtiin.
Kuidun määrää tulisi lisätä hiljalleen ruokavalioon, eikä tehdä liian suurta muutosta kerralla.
Treeni ei vaadi mitään apuvälineitä, vaan onnistuu niin kuntosalilla kuin kotonakin.
Hedelmät ja marjat ovat hyvä lisä ruokavalioon erityisesti silloin, kun ummettaa.
Näyttelijä kertoi Instagramin story-osiossa, millaista vatsalihastreeniä suosii itse.
Räppärikaunottaren vatsa vaikuttaa olevan täyttä terästä.
Erilaiset vatsavaivat ovat merkki siitä, että drinkit olisi hyvä jättää juomatta.
Esimerkiksi lankku vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Sosiaalisen median supertähti ei ujostele esitellä avujaan.
Tämän treenin suorittamiseen et tarvitse apuvälineitä, vaan oman kehon paino riittää.
Rasvaa ei voi polttaa vain yhdeltä alueelta mutta kävelylenkit kuormittavat tehokkaasti koko kroppaa.
Ravitsemusterapeutti McKell Hill vinkkaa helpot hierontaliikkeet, joilla helpotat myös ruuansulatusvaivoja.
Joukko naislääkäreitä selvitti, kuinka he itse hoitavat omia kuukautisvaivojaan.