Uusimmat

Pitkät ja staattiset venytykset kannattaa jättää vasta treenin jälkeen tehtäväksi.
Personal trainer Lyuda Bouzinova laati lyhyen tehotreenin, jonka voit suorittaa täysin ilman apuvälineitä.
Lamberg julkaisi helpot treeniohjeet suositulla Instagram-tilillään.
Ariel Winter julkaisi jälleen treenivideon Instagram-tilillään.
Asiaan on hyvin yksinkertainen selitys.
Spearsin Instagramissa julkaisema video on kummastuttanut sekä ilahduttanut faneja.
Venytykset hellivät kroppaa treenin jälkeen ja samalla tulet pitäneeksi huolta myös kehosi liikkuvuudesta.
Lambergin lämmittelyrutiini on helppo kopioida osaksi myös omia treenejä.
Videolla on yli 20 000 katselukertaa.
Yhden teholiikkeen treeniin ei mene kuin 20 minuuttia aikaa eikä siihen tarvita mitään välineitä.
Nanna Karalahti neuvoo, miten pepputreenistä saa kaiken hyödyn irti.
Tehokas treeni ei vaadi suuria laitteita, tai edes kotoa poistumista.
Urheilukrapulassa lihasten kipeyden lisäksi on pahoinvointia, huimausta ja voimattomuutta.
Lankutus vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Lamberg julkaisi treeniohjeet Instagram-tilillään.
Treenausmuoto vaikuttaa paljolti siihen, kannattaako vatsalihasten harjoittelu tehdä alussa vai lopussa.