Uusimmat

Yllättävää kyllä, myös alastomuus saattaa auttaa painon pudottamisessa.
Psykologin mukaan puolten vaihtamisella voi olla yllättäviä vaikutuksia mieleen ja nukkumiseen.
Magnesium rentouttaa tehokkaasti niin mieltä kuin kehoakin.
Jos tapa ei toistu joka ilta, et tee merkittävää hallaa hiustesi kunnolle.
Sikiöasennossa nukkuminen vähentää painetta vatsan alueelta, joka puolestaan voi lievittää kuukautiskipuja.
On olemassa muutamia sellaisia aiheita, joista yllättävän moni meistä näkee unta.
Esimerkiksi ahdistuneisuus altistaa katkonaiselle yöunelle.
Yöunien laatuun on mahdollista vaikuttaa pienilläkin teoilla.
"Sisäisestä kellosta" löytyi yhteys mielenterveyteen, selviää laajasta tutkimuksesta.
Närästys ja ahdistuneisuus voivat heikentää unenlaatua, eikä olo tunnu aamuisin virkeältä ja levänneeltä.
Jos nukahtaminen kestää pitkään, on todennäköistä, että unesi laatu ei ole paras mahdollinen.
Kumppanin ruumiinlämpö saattaa vaikuttaa myös sinun yöuniisi voimakkaasti.
Arkipäiväiset tavat tekevät hallaa yöunen laadulle jopa huomaamattamme.
Tutkimus selvitti, nukkuvatko naiset paremmin koiransa, kissansa vai kumppaninsa vieressä.
Julkkisnaisia rentouttaa iltaisin muun muassa laventelin tuoksu sekä sitruunatee.
Televisio tulisi aina sammuttaa ennen unille käymistä.