Uusimmat

Esimerkiksi jo lievä nestehukka voi vaikuttaa mielialaan laskevasti.
Yllättävää kyllä, nestehukka voi aiheuttaa vessahädän tunnetta.
Jatkuvan uutisvirran keskellä oleminen voi lisätä toivottomuuden tunnetta.
Monesti etenkin naisille vessatoimitukset tuntuvat aiheuttavan stressiä.
Jos stressi on jatkunut jo pitkään, ikävää oloa ei tulisi jättää huomioimatta.
Rakkauden löytämisen sijaan treffeillä käyminen voi aiheuttaa myös kolauksen itsetuntoon.
Vain-sanan käyttö on kyseenalaista asiantuntijoiden mielestä.
Jos olo on stressaantunut, kannattaa pienelle rauhoittumiselle ottaa aikaa.
Pahimman pelkääminen ja itsensä jatkuva moittiminen ovat ahdistuksesta kärsivälle tuttuja ajatuksia.
Ahdistus voi saada verenpaineen kohoamaan ja laskea vastustuskykyä.
Ahdistuksen ollessa pahimmillaan on hyvä opetella lohduttamaan itse itseään.
Esimerkiksi tauko sosiaalisesta mediasta voi tehdä hyvää.
Huonosti voiva ihminen saattaa valittaa olevansa jatkuvasti väsynyt ja vihainen.
Vähäinen hiilihydraattien saanti ja muiden ihmisten henkinen paha olo voivat voimistaa ahdistusta.
Oman ahdistuksen nimeäminen tai haarahyppyjen tekeminen ovat keinoja, joiden avulla voit kokeilla lievittää oloasi.
Laatuaika ystävien tai perheen kanssa lievittää alkavasta viikosta aiheutuvaa ahdistusta.