Uusimmat

Liikunnan sanotaan parantavan seksihaluja. Tuore tutkimus kuitenkin paljastaa, että silloin kun kuntoilusta tulee liian intensiivistä tapahtuukin päinvastoin.
Turvotus ja nesteiden kertyminen vartaloon jopa kahta viikkoa ennen kuukautisia luovat vaikutelman painonnoususta.
Masennus, paniikkihäiriö ja erilaiset muut mielenterveyden häiriöt aiheuttavat tunteita, mitä kukaan muu ei pysty ymmärtämään täysin.
Kyseinen liike on variaatio perinteisestä lankusta.
Tuoreen tutkimuksen mukaan on hyödyllisempää laihduttaa ja lihoa uudelleen, kuin pitäytyä ylipainossa.
Liikuntaharrastus kulkee helposti mukana kännykässäsi, joten treenaaminen onnistuu silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Erilaisista mobiilisovelluksista saat lisää intoa ja ideoita harjoitteluusi.
Pelko, velvollisuudentunto ja syyllisyys voivat rajoittaa huomaamattamme elämäämme. Kolmella tehokkaalla ajatuksella voit kuitenkin luoda itsellesi uuden ajattelumallin.
Brittikirurgin mukaan nukkuminen liian tiukoissa rintaliiveissä voi olla erittäin haitallista.
Liikunnan vihaajille kyseessä on mahtava uutinen.
Kuukautisten aikana on hyvä tarkailla kehoa ja kiinnittää huomiota siihen, ovatko kaikki lieveilmiöt normaaleja, vai pitäisikö niistä kenties huolestua.
Ilmansaasteet vaikuttavat ympäristöömme monella tapaa ja se näkyy yhtä lailla monin tavoin myös kehossamme.
Uutuusohjelmaa tähdittävä Eevi Teittinen julkaisi lyhyen videon kuntosalilta, jossa hän keskittyi alaraajojen treenaamiseen.
Jos mietit syömistä 24 tuntia vuorokaudessa, voit kutsua itseäsi kulinaristiksi.
Netissä leviää nuoren naisen seinältä löytynyt "mielialataulukko", jonka pitäminen vie vain muutaman sekunnin päivässä.
Jos perinteiset kaurapuurot ja leivät alkavat jo maistua puulta, kannattaa personal trainerin aamiaisherkut ottaa kokeiluun.
Paniikkihäiriö on yllättävän yleinen murhe monelle suomalaiselle. Paniikkikohtauksen iskiessä tilannetta voi kuitenkin helpottaa ammattilaisten neuvoilla.